Logo DGV
Boodschappen doen
mdi-basket-outline
Logo DGV mdi-basket-outline mdi-account-outline

Antwoorden op de meestgestelde vragen

Staat je vraag er niet bij, dan kun je altijd contact met ons opnemen

per telefoon +31 113 320021 (maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur)

of per e-mail klantenservice@degroteverleiding.nl

  1. Wie kan bij De Grote Verleiding bestellen?
    Als je in Zeeland woont, of West-Brabant of in de grensstreek van België, dan leveren we je boodschappen wekelijks met koelvervoer aan huis.
    Wil je weten of we bij jou thuis bezorgen, doe de postcodecheck hier. Bezorgen we bij jou, dan kun je hier een account aanmaken.

  2. Hoe begin ik met bestellen?
    Maak eerst een account aan. Klik hier om een account aan te maken.

  3. Moet ik iedere week een bestelling doen?
    Je bent vrij om te bestellen wanneer je wilt en wat je nodig hebt.

  4. Kan ik ook telefonisch bestellen?
    Dat kan helaas niet, bestellen kan alleen via de webwinkel.

  5. Wanneer kan ik bestellen?
    Je kunt altijd online bestellingen plaatsen. Vergeet niet je bestelling op te slaan voordat je onze website verlaat. Alles wat je bestelt vóór maandag 10.00 uur, krijg je woensdag, donderdag of vrijdag (afhankelijk van waar je woont) aan de deur bezorgd.
    Uiterlijk dinsdag ontvang je een e-mailbericht met het precieze tijdstip waarop wij de bestelling bij je thuis bezorgen.

  6. Ik woon in een gebied waar pas op vrijdag wordt bezorgd. Is het dan nog wel vers?
    Jazeker, de boeren, tuinders en bedrijven waar wij mee samenwerken zetten elke dag opnieuw weer hun kersverse producten voor ons klaar.

  7. Kan ik mijn bestellingen aanpassen of ongedaan maken?
    Ja, als je ons een machtiging voor automatische incasso hebt gegeven kun je tot maandag 10.00 uur via de webwinkel bijbestellen, je bestelling wijzigen of ongedaan maken. Vergeet niet de wijzigingen die je aanbrengt op te slaan voordat je onze website weer verlaat.

  8. Is er een minimum bestelbedrag?
    Ja, De Grote Verleiding hanteert een minimum bestelbedrag van 30 euro. Als je je boodschappen zelf afhaalt op de zaterdagmarkt, geldt er geen minimum bestelbedrag.

  9. Hoe worden de producten afgeleverd?
    Elke bestelling wordt afgeleverd in een blauwe, stevige, afgesloten retourkrat. Je boodschappen zijn zorgvuldig ingepakt en worden koel aan de voordeur afgeleverd of, als je dat wilt, tot in de koelkast bezorgd.

  10. Hoe laat krijg ik mijn bestelling thuis?
    Tussen 08.00 en 20.00 uur: elke woensdag Noord-Brabant, Tholen, Sint-Philipsland, Schouwen-Duiveland en Noord-Beveland. Elke donderdag Oost-Zuid-Beveland, Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen en Zeeuws-Vlaanderen. Op vrijdag Walcheren en de rest van Zuid-Beveland.
    Uiterlijk dinsdag ontvang je een e-mailbericht met het tijdstip waarop wij de bestelling bij je thuis bezorgen.

  11. Wat als ik niet thuis ben op het aflevertijdstip?
    Dan zet je de lege blauwe krat van de vorige bestelling, eventueel met de statiegeldverpakkingen, bij de deur. De chauffeur zet de nieuwe bestelling op dezelfde plek neer. In overleg met onze chauffeurs is veel mogelijk. Je kunt de boodschappen bijvoorbeeld ook in het schuurtje laten zetten of bij de buren laten afleveren. Je kan ook je werkadres als afleveradres opgeven. Een ander afleveradres moet je vóór maandagmorgen 10.00 uur aan ons doorgeven.

  12. Zijn alle producten biologisch?
    Al onze producten zijn biologisch gecertificeerd, met uitzondering van wilde producten (wild en producten uit de zee). De Grote Verleiding is een Skal-gecertificeerd bedrijf en voeren het EKO-winkelkeurmerk.

  13. Welke producten kan ik bij De Grote Verleiding kopen?
    Door de webwinkel te bezoeken, krijg je een goede indruk van ons aanbod. Als je een product mist dat je graag wilt hebben, vertel het ons. We zullen ons best doen om het in ons assortiment op te nemen. Elk jaargetijde brengt zijn specifieke producten voort. Juist in die periode zijn deze seizoensproducten het lekkerst en vaak ook het voordeligst.

  14. Hoe verzekert De Grote Verleiding dat ik verse producten ontvang?
    Pas als alle bestellingen van klanten binnen zijn, plaatst De Grote Verleiding een order bij onze leveranciers. Daardoor hebben we geen voorraad. Bovendien kennen we alle regionale leveranciers, de lijnen zijn kort.

  15. Worden alle bestelde producten geleverd?
    We doen er alles aan om de producten die je bestelt ook daadwerkelijk te leveren. Mocht een product niet leverbaar zijn dan ontvang je direct bericht.

  16. Kan ik producten teruggeven?
    Ja. Wij vinden het erg belangrijk dat je tevreden bent. Mocht iets niet in orde zijn, laat het ons weten. Wij beloven het voorval zo snel en goed als mogelijk op te lossen. Mocht het product niet aan je verwachtingen voldoen, laat het ons weten via klantenservice@degroteverleiding.nl. Samen zoeken we een oplossing. De Grote Verleiding wil 100% tevreden klanten.

  17. Hoe betaal ik?
    Via automatische incasso. Voordelen van automatische incasso (domiciliëring) zijn:

    • Je betaalt altijd de laagste prijs. Tussen het moment van bestellen en de dag van afleveren kunnen prijzen wijzigen. Als de prijs omlaag gaat, rekenen we de nieuwe prijs.
    • Tot maandagochtend 10.00 uur kun je je winkelmand aanvullen en wijzigen.
    • Betaling vindt plaats in de week nadat je je boodschappen hebt ontvangen.
    • Veilig. Je kunt de betaling ongedaan maken (storneren).
    • Betaalgemak. Je hebt geen omkijken meer naar het betalen en je betaalt altijd op tijd.

  18. Hoe zit het met het statiegeld?
    Door ons wordt geen statiegeld in rekening gebracht. Je geeft gewoon de statiegeldverpakkingen en de lege krat mee terug aan de bezorger.

  19. Bezorgkosten?
    Klanten van De Grote Verleiding betalen 3,75 euro per bestelling ongeacht het bestelbedrag. Kom je op de zaterdagmarkt je bestelling zelf ophalen, dan betaal je geen bezorgkosten.

  20. Kan ik op zaterdag alle producten kopen?
    Nee helaas, op de zaterdagmarkt verkopen we alleen groenten, aardappelen, fruit en eieren. Je kunt wel via de webwinkel alle producten bestellen en die op zaterdag ophalen.

  21. Wild
    Met dit keurmerk wordt aangeduid dat het om een wild product gaat, dus zonder inmenging van de mens gegroeid. Bijvoorbeeld wilde zeekraal, wilde lamsoor, dus niet gekweekt, maar zo uit de buitendijkse schorren en platen gesneden. Ook wild wild, dus niet gekweekte herten, eenden e.d. worden aangeduid met wild.

  22. Bio
    Met dit keurmerk wordt aangeduid dat een product van biologische oorsprong is, dus biologisch geteeld/gekweekt volgens de Europese bio-verordening en volgens de reglementen van Skal biocontrole. Zie voor meer informatie op www.skal.nl

  23. EKO
    Met dit keurmerk wordt aangeduid dat bovenop een biologische basis de ondernemer die dit product voortbrengt zich verder verduurzaamt heeft. Per sector zijn diverse plusnormen opgesteld. Meer informatie hierover kun je vinden op www.eko-keurmerk.nl

  24. Demeter
    Met dit keurmerk wordt aangeduid dat de producten van biologisch dynamische oorsprong zijn. Meer informatie daarover is te vinden op www.stichtingdemeter.nl